دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله، شهید راه قدس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله، شهید راه قدس را تسلیت گفت.

هیئت علما ضمن اشاره به آیه گفت: شهادت رهبر بزرگ و نماد جهادی در راه مقاومت و جهاد را به امت اسلامی و محور مقاومت، ، تسلیت می گوییم. ایشان بعد از مسیری طولانی و مملو از فداکاری و دستاورد ها، به خیل شهدا و همرزم شهیدش پیوست و به افتخار شهادت و بالاترین مدال الهی نائل آمد.

علمای بیروت افزودند: با احساس درد فقدان و از دست دادن این رهبر بزرگوار، این مصیبت وارده را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به حضرت آیت الله امام خامنه ای، حوزه های علمیه، مجاهدین و خانواده شهید بزرگوار صمیمانه تعزیت و تسلیت عرض می نماییم.

این هیئت ادامه داد: از خداوند متعال او را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد و با جدش سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران شهیدش، محشور گرداند.

هیئت علما در ادامه گفت: با این شهید بزرگوار عهد می بندیم که راه مقاومت را به رهبری شهدایی که در راه خدا در راه حمایت از مظلومان و ستم دیدگان روی زمین قربانی می‌شوند، ادامه دهیم.

علمای بیروت تصریح کردند: شهید صفی الدین همیشه یار و یاور مقاومت در فلسطین به ویژه در طوفان الاقصی بوده است و در نبرد برای حمایت از غزه و ارائه هر گونه کمک و یاری به غزه از هیچ کوششی دریغ نکرد.

هیئت علما بیان داشت: ما به دشمن می گوییم ما امتی هستیم که ان شاء الله بر صلابت و عزم و اراده و تصمیم خود برای ادامه راه جهاد تا پیروزی و رسیدن به حق افزوده می شود.

هیئت علمای بیروت در پایان گفت: کشتار تنها بر صلابت و انسجام و قدرت ما می افزاید و این رویه این مقاومت از بدو پیدایش بوده است که هزاران شهید صالح را در راه رهایی و سربلندی و زندگی عزیز و عزت تقدیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha